سلام خانما ببینین من دفع پروتئین دارم یا نه؟

تصویر
۳ پاسخ

منفیه نگتیو ینی منفی

متخصص نیستیم عزیزم ، ولی طبق رنج ها خوبه همچی ، دیگه باید دکترت ببینه دقیق تر بهت میگه

نه نداری ..منفیه

سوال های مرتبط

مامان دخملم❤🤭 مامان دخملم❤🤭 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان مل مل فرفری☁️ مامان مل مل فرفری☁️ ۹ ماهگی
مامان نوردخت✨️🪶 مامان نوردخت✨️🪶 هفته چهلم بارداری
مامان نوردخت✨️🪶 مامان نوردخت✨️🪶 هفته چهلم بارداری