مامانا جواب آزمایش دفع پروتئین منه میتونید بگید دفع دارم یا ن

تصویر
۳ پاسخ

سلام ،،
جوابتون نرمال هست ....و خدارو شکر دفع پروتینی دیده نمیشود ،به اکتساب فصل گرم سال ،،برای جلوگیری از دهیتراته شدن بدنتون مصرف اب را بالا ببرید،حتی خاک شیر بدون شکر،تخم شربتی،هندوانه،دوغ پاستوریزه بسیار کمک کننده هست ،،،مخصوصا جهت فعالیت کلیه ها🙏🏻

نه نداری در محدوده نرماله

نه نداری

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری