سلام خانما این ازمایش دفع پروتیین منه ممکنه ترجمه کنید

تصویر
۴ پاسخ

باش عزیزم مرسی

یک کوچولو بالاست ، مصرف پروتئین رو یکم کم کن چربی نخور ، پختنی بیشتر استفاده کن ، واسه منم یکم بالا بود رعایت کردم خوب شد

یعنی نیاز ب نگرانی نیست؟

طبیعیه

تصویر

سوال های مرتبط