سلام مامانا این آزمایش ومیتونید ترجمه کنید برام.

تصویر
۲ پاسخ

چی میخوری من ففول میخوردم اهنم پایین بود باز دکترم اینو داد اوکی شدم

یکم هموگلوبینت پایینه، بالای ۱۱ برسون حداقل، قرص آهن قوی باید بخوری مثل فروفورت گاین ک دوظرفیتی هست

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی