میشه برام ترجمه کنید سونو رشد هست

تصویر
۴ پاسخ

نوشته وزنش کمه و توصیه میشه سونو کالر داپلر یا همون رنگی بدی اثسونوت رو حتما نشون دکتر زنانت بده

آخ مال ما فارسی می‌نویسه .جا پیدا کردی همش انگلیسی نوشته

همه چی نرماله ..اندام ها رو طبق هفته ها بررسی کرده ..۲۹هفته و چند روز تا ۳۱هفته که نرماله جای نگرانی نداره و اون پایین تر مثلا ۲۲طول ران هست که بین ۲۰تا۲۴.مال شما ۲۲هست و بقیه هم اندازه سر و...همش نرماله

وزنش ۱.۴۰۵ گرمه
حالا ۲۶۵گرم کم و زیاد داره

طبق ان‌تی ۵خرداد زایمانته
بچه سفالیکه

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد