۳ پاسخ

چیکار کردین قند ناشتا کم شد میشه بگید؟

اگر پروتیین ۱۴ ونیمه باشه ..فکر کنم خوبه

من نمیتونم پروتئین رو ببینم شاید کیفیت عکسه کمه معلوم نیست

سوال های مرتبط

مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی