دفع پروتیین +۱ دارم این یعنی چی خطرناکه؟🥲

بارداری بارداری

۳ پاسخ

نه منم دارم یعنی تو بارداری اکثرا دادن اینو چیز خاصی نیست البته اگه زیاد نشه

نه دارو بهت میدن کنترل میشه
خاله من توی دوتا از بارداری اش دفع پروتئین داشت و کنترل کرد

رفیق جان بهتره ب دکترت مشورت کنی اینجوری خیال خودت راحت تر میشه

سوال های مرتبط

مامان نوردخت✨️🪶 مامان نوردخت✨️🪶 هفته چهلم بارداری
مامان نوردخت✨️🪶 مامان نوردخت✨️🪶 هفته چهلم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی