ازچند هفتگی تو سونوگرافی نشون میده

۲ پاسخ

سلام
تویه سونو ان تی دکتر نگفت جنسیت بچه چی هست ولی من از مانیتور فیلم گرفتم و تویه سایتی که بصورت آنلاین ابزار(نظریه nub) اینکارو داره آپلود کردم .بنظرتون درست اینکارو انجام دادم ؟اگه کسی اطلاعی داره لطفا منو راهنمای کنه

تصویر

سلام از هفته ۷ ب بعد قلب جنین رو نشون میده
بهترین زمان رفتن به سونو از هفته ۷ ب بعد هستش اول هفته ۸

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان محمد مامان مامان محمد هفته یازدهم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری