۴ پاسخ

سلام عزیزم اره معلوم میشه

بزار عزیزم دو هفته دیگه برو

فقط ساک رو نشون میده

توروخدا اصن نرو سنو‌همش ضرره بزار ۸ هفته برو منطم

سوال های مرتبط