۵ پاسخ

عزیزم صبر کن دو هفته دیگه بری عجله نکن شاید الان چیزی نشون نده استرس میگیری الکی

تو این هفتت فقط واژینال نشون میده شکمی نری ک نشون نمیده

چرا ۷هفته تموم شد نمیری ؟

اگه لکه بینی یا خون ریزی و یا درد نداری نه اونجا خودشونم باز ازت میپرسن

نه عزیزم بگو دکترت برات بنویسه ولی الان فقط نشون میده که حاملگی داخل رحم هست یا نه و ساک حاملگی نشون میده

سوال های مرتبط

مامان دختری🎀 مامان دختری🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان نور دو دیده😍 مامان نور دو دیده😍 هفته شانزدهم بارداری