خانوما بگین جنسیت چیه ب نظرتون

تصویر
۷ پاسخ

من میگم پسره

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

پسرره

بنظرم دختره

حسم میگه پسره ولی از تصویر هیچی متوجه نمیشم😂

واقعا معلوم نیست

واقعا نمیدونم😂 نمیتونم تشخیص بدم

سوال های مرتبط

مامان فسقل🥰 مامان فسقل🥰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهنیل مامان ماهنیل ۳ ماهگی
مامان فسقل1 مامان فسقل1 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۵ ماهگی
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان نینی💙👼 مامان نینی💙👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ... مامان ... هفته چهاردهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری