۲ پاسخ

والا من مولتی ویتامین درمانگاه رو نخورد خارجی از داروخانه گرفتم از همون ابتدا میخوره خوبه براش

دکتر ب من گفت رفلاکسشو شدسد میکنه نده

سوال های مرتبط

مامان علی و امیرحسین مامان علی و امیرحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری