۵ پاسخ

من اوایل بارداری فقط اب یخ
کلی یخ مینداختم و میخوردم...

خوب نیست من جایی خوندم قند بالا میبره سقط میاره...اب سرد بخور خنک باشه نه یخ...

کوزه بگیر

کلا خوب نیست حتی غیر از بارداری

بد بودنشو نمیدونم ولی اب یخ شکمتو میبنده اگه سیوست نداری مشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۱۰ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی