۵ پاسخ

نه اشکال نداره

بخور عزیزم ولی در خوردنش زیاده روی نکن

نبات زیاد خوب نیست سعی کن گردو بخوری

نه اشکال نداره فقط نباید زیاده روی کنی

فکر نکنم منم میخورم

سوال های مرتبط