خانوما من سرما خوردم چایی نبات مجازه بخورم

۵ پاسخ

اشکال نداره بخور ولی پشمینه دم کن ۲ لیوان بخور بیشتر نه

بارداری به کنار ولی عزیزم چایی نبات برا خود سرماخوردگی ضرر🤦‍♀️باید عسل و ابلیمو بخوری

سوپ مرغ سرماخوردگی رو خوب میکنه عالیه ، اش

عسل و چای اقاشق مرباخوری، زنجبیل و چایی شفاست

چایی نبات تو بارداری خوب نیس، برای سرماموردگی نبات اصلا تو سرماخوردگی موب نیس گلو میبنده

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان غزل و تودلی❤️ مامان غزل و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری