از دکترتون بپرسین
اگه گلودرد داری شربت دیفن هم میتونی فقط قرقره کنی نخوری اصلا
استا ساده بدون کدئین
فقط استامینوفن۳۲۵
اگر بیحالی یا عفونت خفیف داری حتما دکتر برو که سرم بده بهتون جانم ،
اگر اینارو ندارین میتونی
برای آبریزش آنتی هیستامین بخوری هر۱۲ساعت ،سردرد استامینوفن ساده هر۱۲ساعت، گلودرد هم اکسپکتورانت ساده هر ۸ساعت . اینارو دکتر بمن داده بود عزیزم
استامینوفن ساده روزی یدونه
بازم از دکترت بپرسی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.