۴ پاسخ

من رفتم دکتر بهم دیفن هیدرامین گفت قرقرا کن بریز بیرون

دکتر عمومی نرو برو پیش دکتر خودت خودش بهت دارو میده

منم نابودم… فقط دارم مایعات گرم میخورم و آب نمک قرقره میکنم… سرخ کردنی هم حذف کردم کلا… دارو هیچی نخوردم

شلغم بخور آبشم با عسل بخور

سوال های مرتبط

مامان مهسو و مهدیار مامان مهسو و مهدیار هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری