سرما خوردم چه دارویی میتونم بخورم

۵ پاسخ

استامیفون ساده 325

برو دکتر خودت اون خودش خوب میدونه
منم سرما خوردم اصلا دارویی نداد فقط یه شربت دیکلوفناک داد بعدم بستریم کرد متخصص خودت بری بهتره از سر خود دارو مصرف نکن

سوپ،اش ،میوه ...دارو نخور

بمن که دکترم فقط استامینوفن ساده اجازه داد

دکتر برو دارو بده

سوال های مرتبط

مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان گردو مامان مامان گردو ۴ ماهگی
مامان ایلماه وپسری مامان ایلماه وپسری هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی