مبشه قرص اورژانسی خورد تو شیردهی؟

۵ پاسخ

وای من همش میگم کاش لوله م رو بسته بودم این استرس آدمو ول نمیکنه

من خوردم سر هردوتا بچه ها، سر اولی خوردم بعدرفتم از منشی دکتر پرسیدم گفت مشکلی نیست

من امروز مجبور شدم بخورم😶 توی نت سرچ کردم مثل اینکه مشکلی پیش نمیاد

من مجبور شدم خوردم

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان امیررضاامیرعباس مامان امیررضاامیرعباس ۱۳ ماهگی