۲ پاسخ

آره میشه خورد مشکلی ندارع من خوردم و پرسیدم از دکتر و داروخونه گفت مشکلی نیس

بهتره از روز مصرف تا سه روز به نی نی شیرخشک بدید موقتا

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۵ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۲ ماهگی