سلام دوستان هوس چای دارچینی کردم میشه بخورم🥺

۸ پاسخ

ن نخور

من کلا چایی هام با دارچینه‌‌هروز میخورم

زیاد نخور

همه چی میتونی بخوری فقط در حد تعادل

من کلا موقع چای دم کردن توش گل محمدی و چوب دارچین میندازم، در حد نرمال اشکال ندارد بابا

نه بابا من واسه حالت تهوع زنجبیل با ابجوش میخورم هر چند حالت تهوع کمتری دارم

سلام گلم طبعش گرمه یکم خطرناکه واس نینیت

یک استکان خوردم اشکال نداره؟

سوال های مرتبط

مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان حافظ مامان حافظ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری