۳ پاسخ

بخورخیلی خوبه...باکتری مفیدواردبدنت میکنه باکتری بدخارج میکنه.پربیوتیک تویخچال هم بزارش

قرص پروبیوتیکه
تو یخچال باید نگه داری

عفونت داشتی؟؟؟مال باکتری های مفید ..قرص خوبیه بخور

سوال های مرتبط

مامان هانی مامان هانی ۳ سالگی
مامان حامی🧿💙 مامان حامی🧿💙 ۳ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۴ سالگی