سلام عزیزان
ازمایش قند رو کی میتونم انجام بد؟

۴ پاسخ

هرچه زودتر بهتر که بدونی قندت چنده
از اول ۲۴ هفته می تونی انجام بدی
من ۲۴ هفته دو روز بودم دادم

من هفته25انجام دادم

من ک ۲۷هفته انجام دادم

دیگه باید تو این هفته ها انجام بدی برو بهداشت برات بنویسه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱۰ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر روزهای ابتدایی تولد
مامان سروش مامان سروش روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرشاد 😍 مامان مهرشاد 😍 هفته بیست‌وششم بارداری