خانم سنو وزن چند هفته ای میگیرن

۸ پاسخ

۲۸و۳۲

۲۸ تا ۳۲

من ۲۶هفته ک رفتم ۸۷۰بوددگ نرفتم سونوواجب برم

عزیزم دکتر ب من گف بهترین موقع هفته28..گف تو 28هفته آدم بهتر متوجه رشد بچه میشه منم 28هفته انجام دادم

من۳۱ هفته رفتم
نرمالش ۲۸ تا ۳۲ هست
یکی دیگه هم ۳۷ تا ۳۸ هفته هست

دکتر من گفت زمانش ۲۸ هفتس ولی من میخام ۳۰ برم

از ۳۲ هفته وقت دارین تا ۳۴ هفته

۳۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو ممد 🤰💙 مامان جوجو ممد 🤰💙 ۱۰ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۴ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۷ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 ۱ ماهگی
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی