مامان این قطره اهن خوبه؟؟،چند میلی میدین؟

تصویر
۶ پاسخ

این دو سیسی

من ابی میدم یه سی سی قرمز اهنش ۷هست ابی۱۴دکتر گفت قرمزش باید دو سی سی بخورن

من که دکترش براش نوشته بود و روزی هم سه سی سی نه کم خونی داره

اگر کمخونی داره باید دو سیسی بدی اگر خوبه روزی یدونه ام میشه داد

من اینو شبی دو سیسی میدم

من آبیش ۱ میلی میدم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا💖پرنسا💖 مامان آنیسا💖پرنسا💖 ۱ سالگی
مامان آنیسا💖پرنسا💖 مامان آنیسا💖پرنسا💖 ۱ سالگی
مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر ۱۶ ماهگی
مامان گل پسری👼💙🧿 مامان گل پسری👼💙🧿 ۲ سالگی