۲ پاسخ

من از دکترش پرسیدم کف نده مزخرف

برا ۶ماهه سرلاک طعم دار نیست همه ۷ماه به بعد .
سرلاک فقط فرنی حریره بادام گندم هست برا ۶ماه.
که اونو تو خونه خودت درست کنی خیلی بهتر

سوال های مرتبط

مامان علی جانم مامان علی جانم ۱۵ ماهگی
مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی