مامانا عکس یازده ماهگی بچتون رو چطوری گرفتین ؟

۶ پاسخ

من نزدیک یلدا بود با کاج و تم یلدا گرفتم

خداروشکر ک یساله شد و دیگ نمیگیرم😂
انگار عذاب وجدان داشتم اگ نمیگرفتم🤣

ایتم هشت ماهگیش بود

تصویر

من ده ماهگیشو تازه گرفتم

تصویر

از ۱۰ ماهگی دیگه نمبگیرم چون یه جا بند نمیشه 😄😄

با پفک گرفتم

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان لنا🩷✨ مامان لنا🩷✨ ۱۴ ماهگی