خانما شما با طول سرویکس 36 پیاده روی میکنین با نه؟؟

۹ پاسخ

من ۳۵ هست راه هم خیلی میرم

من فقط کارای خونه بیرون اصلا نمیرم مگه اینکه شبی برا یکساعت خونه مادر شوهر و خونه مامان برم‌همین

من هیچی

اره بابا کاراتو بکن راحت مثل زندگی عادی و روزمره

منم ۳۶ ام خوبه که طوری نیس

اوکی مرسی

من تو هفته ۱۸ ۳۳ بود آره پیاده میرم خرید میکنم الان هفته ۲۲ هستم نمدونم چند شده

پیاده رویو بزار برا ماه هشتم از الان زوده

سرویکست خوبه که

سوال های مرتبط

مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری