یک ربع خوبه
من 34 بود و دکتر گفت 20 دقیقه مجازم
تا ده دقیقه یه ربع پیاده روی عادی که تند نباشه و سربالایی نره مجازه ،بیشتر دیگه به خودت فشار نیار
عزیزم سرویسکت عالی
من ۳۷بود دکترم گفت یکم پیاده روی کن چون وزنم داره میره بالا
طول سرویست عالیهههههه
روزی بیست دقیقه مجازه
من طول سرویسم 31🫣
پیاده روی نکن هفتت پایینه هنوز
مشکلی نداره
میتونی راحت باشی
الان کنباید پیاده روی کنی ماه اخر
واژینال 36؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.