۱۲ پاسخ

خانما من 15 هفته هستم ، این ویروس و شدید گرفتم ، دیشب دکتر بودم با دستگاه نتونست صدا قلب بچه رو بشنوه تو کمرم درد شدیدی دارم تکون هاشم اصلا حس نمیکنم بنظرتون طبیعیه یا برم سونو گرافی

بالای ۳۰خیلی خوبه

دکتر نوشت براات سونو۱۵هغته رو؟بمن نوشته میگم برم یا نرم؟انومالی صبرکنم بنظرت؟

نرماله خداکنه برای منم بره بالا

خوبه عزیزم

خوبه ولی بازم رعایت کن

من ۱۸هفته م ۳۶بود

ن خوبه

اره خوبه

خوبه عزیزم

خوبه

خوبه نرماله

سوال های مرتبط

مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان ❤️🌹🌹❤️ مامان ❤️🌹🌹❤️ ۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وپنجم بارداری