۱۰ پاسخ

برامن ۳۴ بود گفت خوبه تازه ۱سانت هم کم شده از سونو قبلی

من قبلی ۳۲ بودم این یکی ۳۳ استراحت ندارم
۳۶ که عالیه

36 که عالی من 31 استراحتم اصلا ندارم روزی یکبار پیاده روی دارم بچمو بغل میکنم کاراهای خونه که بماند

من ۳۴
استراحتم میکنم

خوبه توهفته شما

گفت بخاطر سروریکست استراحت کن ؟

خیلی خوبه

عزیزم من29هستم استراحتم ندارم

نه بابا خوبه من ۳۲ ام البته‌ اندوسرویکسم کامل بسته اس.

نه گلم عالیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری