باید مواظب باشی عزیزم
فقط فقط استراحت کن
به مادر شوهرت و شوهرت بگو کاراتو بکنن حالا که بچه پسره به ارزوشون رسیدن🤣🤣
یه سوال
کسایی که سر کلاژ میکنن اجباری باید سز زایمان کنن؟
مگه باید چقدر باشه
عزیزم میگم تو استراحت میکردی که سرویکست شده انقدر ؟؟
اول اینکه رعایت کن پیاده روی نکن سرویس فرنگی استفاده کن پله نرو تا آنومالی
اگر افزایش پیدا کرد یا ثابت موند که هیچی اگر خدایی نکرده در آنومالی دیدی کاهش پیدا کرد سرکلاژ کن.
سرکلاژت میکنن چون هفتت خیلی پایینه منم سرکلاژ کردم ترس نداره عزیزم
ریسک نکن حتما سرکلاژ کن عزیزم
۲۹ کمه برو واژینال بده چون منم ۲۹ بود واژینال دادم گفت ۲۷پسفردا نوبت سرکلاژ دارم بنظرم سرکلاژ شو خیال خودتو راحت کن
من ان تی ۳۱ بود ،چهار بار بعد دوباره با استفاده شیاف بازم ۳۱ بود
عزیزم مراقبت کن، استراحت کن، دکترت چی گفت شیاف پروژسترون بزن
۲۹ کمه توهم هفتت پایینه هنوز
مال منم ۲۹ فردا عمل میکنم
حتما باید سرکلاژ شی گلم ولی نترس چیزی نیست
خطر نداره ولی استراحت کن که تا انومالی بره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.