سلام خانما با طول سرویکس ۲۹ میشه سرکار رفت؟

۹ پاسخ

ببین استراحت مطلق نیس. نگران نباش. فقط سعی کن چیز سنگین بلند نکنی،زیاد سرپا وانستی. هر نیم ساعتم بتونی بری نمازخونه ای جایی، ده دقیقه دراز بکشی اوکیه. ادما شغلشونو دوس دارن،یه عمر براش تلاش کردن. با رعایت احتیاط برو سرکار و لذت ببر.

عزیزم من با ۳۳خودمو خونه نشین کردم رسما یکم محتاط باش که بعد پشیمون نشی

واسه منم ۲۹دکتر بهم استراحت کامل نگفت چون شکمی اشتباه میزنه سونو واژینال باید انجام بدم بعد ببینیم چی میشه

من با سرویکس۳۰دارم می‌رم سر کار
مجبورم البته به خاطر قسطام

استعلاجی بگیر

نه گلم فقط استراحت

نه عزیزم فکرنکنم هااا

باید خیلی رعایت کنی با دکترت مشورت کن

نه باید استراحت کنی

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری
مامان معاذ مامان معاذ هفته سی‌وچهارم بارداری