سلام خانوما نظرتون راجب اسم آنیسا چیه خوبه؟؟

۷ پاسخ

هانا جانا اینا مدنظر منن

آنیسا قدیمی شده

انشالا یدونه دختر خدا بهت بده بزاری آنیسا

من گفتم اگه بچم دختر شه بزارم انیسا

خیلی زیباست

واقعا موندم اسم دخترمو چی بزارم چند تا اسم میشه نظر بدین

خوبه بد نیست

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💖😘 مامان تو دلی💖😘 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیسا و نیلا مامان آیسا و نیلا ۱۳ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان نینی ❤️ مامان نینی ❤️ ۱۰ ماهگی
مامان kaya💙🫧🐣 مامان kaya💙🫧🐣 ۱ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان delana🧚 مامان delana🧚 ۶ ماهگی