خانوما نظرتون راجب اسم مهوا چیه ؟؟

۱۲ پاسخ

من پناه ترجیح میدم چون دوس ندارم کسی اسم بچمو مسخره کنه یکی از بستگان اسم بچشو محوا گذاشته بقیه بهش میگفتن حلوا خیلی بدم اومد

منم خیلی به مهوا فکر میکنم به نظرم قشنگه

به نظر من خیلی قشنگه
ولی شوهرم راضی نشد

مهوا خیلییی قشنگههه ولی انتخاب من اگه دختر بود پناه بود

قشنگه بنظرم.
آواش قشنگه

مهوا تلفظش سخته یکم
این که اسمشو اشتباه تلفظ کنن برات مهم نیس؟؟ اصولا همه ه وسطشو تلفظ نمیکنن

قشنگه😍

محصا ومحیا قشنگتره

هم پناه قشنگه هم مهوا 😍
مهوا جدیدتره

من بین پناه مهوا یکیو میخام بزارم

خیلی قشنگه😉 من خودم بین مهوا و ماهلین موندم که دیگه باباش اصرار داره ماهلین

بنظرم ب نسبت اون ماوا قشنگ تره

سوال های مرتبط

مامان نینی ❤️ مامان نینی ❤️ ۱۰ ماهگی
مامان kaya💙🫧🐣 مامان kaya💙🫧🐣 ۱ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان تو دلی💖😘 مامان تو دلی💖😘 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی