تو شیردهی خیلی چای نبات میخورم..قند نگیرم😑

۵ پاسخ

منم عصرا چایی یا کاپوچینومیخورم بخاطر شیرم
ولی نبات هرروز نخور خاصیتی نداره که هفته دوبارکافیه

مجبوریم چون شیرم کم میشه

کمترش کن خب

وای عین من

منم چای و شیرینی میخورم زیاد

سوال های مرتبط

مامان نیایش و نارمیلا مامان نیایش و نارمیلا ۱۵ ماهگی
مامان پریماه مامان پریماه ۳ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان آرسین مامان آرسین ۲ ماهگی