سلام لیوان آموزشی چه مارکی گرفتین ؟

۲ پاسخ

من بالیوان ساده آب میدم بیشتر اشتیاق آب خوردن داره تا شیشه شیر

من نگرفتم،با لیوان معمولی یا نی دار آب میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی