آب شیر خشک باید چجوری باشه ؟ دماش منظورمه

۴ پاسخ

ولرم‌باشع

ولرم من که نصف بیشتر ابجوش‌ میریزم‌ میزارم‌ هروقت شیر خواست باقیش‌ رو پر می‌کنم اینطور نه گرمه‌ نه سرد

ولرمه

ولرم باشه

سوال های مرتبط