۴ پاسخ

بله هر چیزی بدون تجویز پزشک ضرر داره

تو بارداری هر دارویی بجز چیزی که دکتر تجویز میکنه ضرر داره.

ضرر داره نخور تنها استامینوفن خوبه از بین داروهایی که میتونی بخوری اونم دز ۳۰۰ فقط

بلههه

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی روزهای ابتدایی تولد
مامان توراهی مامان توراهی هفته پانزدهم بارداری
مامان ♡👶🏻♡ مامان ♡👶🏻♡ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری