این قرص سرماخوردگی تو بارداری مجازه؟

تصویر
۵ پاسخ

هفتت یه مقدار پایینه من او اولا سرماخوردگی گرفتم یادم نیست چی بهم داد اما الن ک سرماخوردگی گرفتم دکتر بهم ازیترومایسین داد دیفن هیدرامین داد و لوراتادین برای علائم حساسیتی داد..

نه مجاز نیس

نه عزیزم

مایعات گرم زیاد بخور.اب نمک قرقره کن.شب با روسری یا کلاه بخواب سرت گرم بمونه زود خوب شی

فقط ۳۲۵ و ۵۰۰ مجازه

سوال های مرتبط

مامان 💕دختری💕 مامان 💕دختری💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی
مامان دخملی من🩷 مامان دخملی من🩷 هفته سی‌ام بارداری