۴ پاسخ

عزیز داره با نافت بازی میکنه من که سونو کردم بند نافم پاره شده بود😂

تازه هنمز هفتت زیاد بالا نیست
برا من دیشب نافم اینقد درد میکرد واقعا داشت گریم میگرفت

منم همین جوری هستم از داخل کش میاد مجبورم وازلین چرب کنم خوب میشه نرم میشه

منم همینجوریم درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلیم🤰🏼🩷 مامان تودلیم🤰🏼🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری