خانوما زردی بچه بد چند روز می‌ره

۲ پاسخ

هر اندازه وزن بچه بالاتر بره خطرش کمتره و به مرور تا دوماهگی کامل از بدنشون خارج میشه…اگه بالای ۱۲ باشه معمولا نیاز به مراقبت بیمارستانی داره …سعی کن تند تند بهش شیر بدی که با دفع زیاد زودتر از بدنش خارج بشه و پایین بیاد

مال پسر من رفته

سوال های مرتبط

مامان گیلاس خانم 🍒 مامان گیلاس خانم 🍒 ۵ ماهگی
مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد شاهان🩵 مامان محمد شاهان🩵 ۵ ماهگی