زردی بچه چند باشه دستگاه میره

۹ پاسخ

آبتامیل
۱

زردی بچه من ۱۱ بود گفتن خوبه چون ریز دنیا اومده ی روز بره دستگاه
۲۵۴۰ دنیا اومد

اگر شير خودتو ميدي روزي يه ليوان آب انار طبيعي بخور زرديش خوب ميشه

زردی بچه من ۱۱،۲۳ بود ،۲ روز دستگاه رفت.

گفتن ۱۴ می‌ره فک کنم

بعداز اونم چندبار دستگاه آوردیم خونه

فک کنم بالای 13
مطمین نیستم

بستگی به سنش وزنش داره برا دختر من ۳روزگی ۱۰بود ۲روز بیمارستان بستری شد

زردی دختر من ۱۵ بود دوشب گذاشتم تودستگاه

سوال های مرتبط

مامان سه تا جوجه🐣🫀 مامان سه تا جوجه🐣🫀 ۱۵ ماهگی
مامان ✨🧸delvin🧸✨ مامان ✨🧸delvin🧸✨ ۴ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۵ ماهگی
مامان 💗 نازلی 💗 مامان 💗 نازلی 💗 ۲ ماهگی