۵ پاسخ

نترس زردی پسر من فقط ده روزش بود ۱۴بود نیاز ب دستگاه داشت نداشتم
فقط قطره بیلی ناستر دادم تند تند شیر دادم
خودمم سردی زیاد میخوردم
نترس میره من خودم خیلی سر زردی پسرم گریه میکردم ولی همسرم میگفت من بچه تو دستگاه نمیرارم ب حرفش گوش دادم زردیش رفت همه بچه ها زردی دارن

۸ به بالا

۱۰به بالا

دستگاه ک چیز خاصی نیست اجاره کن تو خونه نگهش دار

۱۰ب بالا

سوال های مرتبط

مامان هوراد هومان🫀🌱 مامان هوراد هومان🫀🌱 ۹ ماهگی
مامان نَفَس و آریا 🧸




🤎 مامان نَفَس و آریا 🧸 🤎 ۲ ماهگی
مامان رقیه‌حلما💗 مامان رقیه‌حلما💗 ۱۱ ماهگی