خانومها زردی بعد دستگاه دوباره برمیگرده؟؟؟🥲

۹ پاسخ

عزیزم پسر من تا چهل روزگی هی میرفت بالا هی میومد پایین صورت مشکلی نداره دست و پا زرد بشه مشکل داره بعد از ۱۵روزگی
ترنجبین روزی یک لیوان خودت بخور آش لخشک که ما مشهدی ها داریم دیگه عالیه هم برای شیر هم برای زردی مخصوصا اگه گیاه سرخ ریشه توش بریزی

چیزایی ک طبع خنک داره بخور خوب میشه کم کم

اره ۹۰درصد برمیگرده

زردی برای چیه من استرسشو از الان گرفنم
و اینکه باعث نمیشه اتفاقی برای بچه بیفته؟

نمیدونم ولی بچه داداش من زردی داشت رفتیم خروس خونگی پیدا کردیم کشتیم همون جا ک داغ ب داغ بود روده های خروس رو در اوردیم تو پلاستیک فریز کردیم گذاشتیم بالاتر از نافش بعدشم قنداق کردیم شب تا صبح از طریق ادرار همه زردی هاش اومد بیرون الان خوب شده زردی هیچی نداره خداشکر

مال منم دوروز موند خوب شد ولی دوروز بعد رفتم دوباره رفته بود بالا دستگاه آوردم امروز میبرم تست

برمیگرده ولی دیگه نیاز به دستگاه نداره خودش میاد پایین

اره امکانش هست پسر من دوباره برگشت هنوزم زردی داره

آره ممکنه واس دخترم من برگشت

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی.ریحانه مامان امیرعلی.ریحانه ۱۲ ماهگی