دوستان زردی بچه رو چندباشه دستگاه میره؟

۷ پاسخ

بیست وچهارساعت اول ۸ به بعدباشه میره دستگاه ..ازمن ۸بود بردن دستگاه روزبعدشد۱۲ باز روز بعد شد۸ دیگه ترخیص کردن

اشتباه خوندم بالای 10 میره 😒

بالای ۱۰

۱۴ به بالا بستری میشن

بالای ۱۲

برا ما ۱۰ بود بستری شد

بستگی ب گروه خونی نینی داره اگر گروه خونیش با مادر یکی باشه بستری نمیشه مال پسر خواهرشوهرم ۱۸ و ۱۹ بود چون گروه خونی هردو ب منفی بود بستری نشد ۳شب دستگاه آوردن خونه گذاشتن

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان 💗 نازلی 💗 مامان 💗 نازلی 💗 ۲ ماهگی
مامان مامان مس مس مامان مامان مس مس ۱۳ ماهگی
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی