مامانا کسی شربت لوپرامید برای اسهال بچش داده؟

۳ پاسخ

اره ۸،۹ماهه بود ک دادم

اره من دادم بهش

اره دکتر برای اسهال پسرم دادبود

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 ۲ سالگی
مامان ویهان و نلا🍓🐣 مامان ویهان و نلا🍓🐣 هفته پانزدهم بارداری