مامانا قشنگ فردا برم سونو جنسیتش مشخص میشه؟

تصویر
۶ پاسخ

الان نرو منم زود رفتم دکتر سونو خیلی نکات نتونست ببینه باز دوباره باید هرینه بدی همون ۱۸هفته برو از همه لحاظ بهتره

من رفتم مشخص بوداونم صددرصددختربودفقط سنوگرافیه خوب برو

سلام عزیزم منم موندم برم یا نه

تصویر

بنظرم بمون تا ۱۸ هفته خیال راحت برو

مشخص میشه ها ولی کلا سونوگرافیا این مدلین که میگن پاهاشو بسته و اینا اگر عجله نداری صبر کن تا آنومالی با خیالت راحت مطمئن شی

ای خداااا
اره دیگه
انتی احتمال نداد

سوال های مرتبط

مامان پرهام و آرسام مامان پرهام و آرسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرهان🩵نیهان🩷 مامان فرهان🩵نیهان🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته نوزدهم بارداری