خانوما تپش قلب توهفته من طبیعی

۸ پاسخ

من کلا تپش قلب دارم
ضربان قلبم معمولا رو ۱۱۰ هست

ار من شبا همینم همراه با احساس خفگی

منم دارم

من دارم ولی همش میرم نوار قلب میگرم

منم گاهی اینجوریم اما نباید مثلا کلا باشع

اره فکرمیکنم چون یجا نوشته بود چون خونرسانی میشه و قلب فعالیتش بالاهست برااین هس

بله عزیزم. کاملا طبیعی هستش

شاید بخاطر اینکه سنگین شدی اما من نداشتم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی