خانوما کسی که تپش قلب داره سزارین میشه یا طبیعی

۲ پاسخ

من همیشه ضربان قلبم بالا هست رو ۱۲۰ و ۱۳۰ پرانولول ۲۰ میخورم شما رو چنده ؟

عزیزم طپش قلب کنترل میشع قزار نیس ک تا اخر بارداری طپش قلب داشع باشی ولی چنانچه لطمه ی برسه بهتون خدای نکرده دکتر تشخیص میده ک سز بشی یا طبیعی

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی